PROFESSIONAALNE PAIGALDAMINE

PROFESSIONAALNE PAIGALDAMINE

GAASISEADME PAIGALDAMINE

TOOME ISE AUTO KOHALE

BENSIINIST GAASINI

Me kasutame tehnikat, mis tasub kiiresti oma soetusmaksumuse.

Esimene paigaldusjärgne tankimiskord on tasuta!

Eelised
Me oleme suutnud oma klientide jaoks luua parimad tingimused gaasiballoonide paigaldamiseks:
  • Lihtpaigaldus
    • Paigalduspõhimõte on analoogne bensiinisüsteemi paigaldamisel kasutatavale lahendusele
    • Paigaldamine ainult ühe tööpäeva jooksul
    • Minimaalsed muudatused auto originaalsetes süsteemides.
  • Kasutuslihtsus
    • Tehnika on täisautomaatne
    • Auto tankimine gaasiga toimub samamoodi kui auto tankimine bensiiniga
    • Minimaalne tehniline hooldus
  • Lihtne soetada
    • Tasumine kaardiga, sularahas või partnerpangast võetava laenuga
    • Võimalik seadme paigaldamine nädala jooksul
    • Lai valik seadmed erinevate automarkide jaoks
  • Ökonoomsus
    • Ühe kilomeetri läbimiseks kuluva kütuse hind on 2,5 korda väiksem kui bensiini korral
    • Täispaagi hind on 30-40% odavam
    • Säästke aastas kuni 3000 eurot
  • Garantii
    • Paigaldatud tehnikale kehtib kuni 10-aastane garantii
    • Oleme gaasiga töötanud enam kui 5 aastat
    • Esmakordne gaasiga tankimine tasuta
Mis on
LPG?
Autogaasisüsteem (LPG) on lisavarustus, mis võimaldab gaasilise kütuse hoiustamist ja juhtimist sõiduki sisepõlemismootorisse (SPM).
Mis on
LPG?
Autogaasisüsteemi (LPG) esimene põlvkond
Esimese põlvkonna seadmete tööpõhimõte baseerub reduktor-aurustist lähtuva gaasi rõhu reguleerimisel ja saadava gaasi järgneval mehaanilisel doseerimisel. Seda tüüpi süsteeme paigaldati kaht tüüpi mootoritele: karburaator- ja monosissepritsemootorid. Esimese generatsiooni LPG-de puhul kasutatakse nii vaakum- kui elektrilisi gaasireduktoreid (ilma lambdasondita). Need on traditsioonilised seadmed, millel on ka gaasisegisti.
Esimese põlvkonna autogaasisüsteemi komplekti kuulusid nii vaakum- kui elektrilised reduktorid, mida oli võimalik elektrooniliselt juhtida.

Teise põlvkonna LPG
Teise põlvkonna süsteemid sisaldavad elektrilist käigukasti ja elektroonilist mõõteseadet, mis toimib mootori väljalasketorustikus paiknevate hapnikusisalduse anduri (lambdasondi), gaasihoovastiku anduri (TPS — Throttle Position Sensor) ja väntvõlli pöörlemissageduse anduri (RPM) kaudu saadavate signaalide abil. Gaaselektrooniline juhtimisplokk (lambdakontroller) võtab ülaltoodud anduritelt signaale vastu ja toetab gaasi-õhu segu vajaliku (stöhhiomeetrilise) koostise säilitamist nii ajal, kui mootor on püsirežiimis, kui siis kui see on üleminekurežiimis.

Kolmanda põlvkonna LPG
Kolmanda põlvkonna autogaasisüsteemides pakub elektrooniline plokk koos jaoturi dosaatoriga gaasi sünkroonset süstimist sisselasketorustikku, kasutades selleks mehaanilisi düüse. Elektrooniline plokk toimib tänu signaalidele, mis pärinevad gaasihoovastiku andurilt (TPS), mootori väljalaskekollektoris paiknevalt hapnikusisalduse andurilt (lambdaandur), väntvõlli kiirusandurilt (MAP) ja see reguleerib seeläbi süsteemi gaasivarustust.
Iga konkreetse silindri individuaalne varustatus gaasiga saavutatakse mõõteseadme abil – gaasi sissepritsega. Gaasivarustustoru ülerõhu tõttu avanevad mehaanilised düüsid. Kolmanda põlvkonna LPG elektrooniline plokk loob kütusekaardid ja samm-mõõteseadme ehitusomaduste tõttu ei korrigeeri see kohe gaasi-õhu segu koostist.

Neljanda põlvkonna LPG
See süsteem tagab elektromagnetiliste pihustite kasutamisega hajutatud järjestikuse või paralleelse gaasi sissepritse. Selle süsteemi tööpõhimõte erineb varasemates põlvkondades kasutatuist täpsema kütusedoosi osas – kütus tarnitakse bensiinidüüsi kõrvalt.

Elektromagnetiliste gaasiinjektorite tööd reguleerib gaasi juhtplokk (tavalise mootorsõiduki elektroonilise juhtseadme (ECU) analoog). Gaasi juhtplokk loeb signaale (mis luuakse ECU-ga) ja mis on suunatud gaasiinjektoritele ning arvutab nende põhjal välja signaalid, mis edastada gaasidüüsidesse.

Arvutamaks välja gaasi kogus, kasutatakse anduritelt saadud andmeid: gaasi temperatuur, gaasi rõhk, käigukasti temperatuur, rõhk kollektoris. Gaasi sissepritse juhtimine põhineb tegelikult tavalise ECU kaudu saadavatel signaalidel.

Gaasivarustus blokeeritakse gaasiploki poolt, kui katkestatakse signaal gaasiinjektoril ja emuleeritakse gaasiinjektori toimimist – selle eesmärgiks on „injektori katkestamise“ tõrke esilekutsumine.

Tänasel päeval on IV põlvkonna LPG kõige levinum ja kõige enam kasutatud gaasiballoontehnika.

LPG põlvkond IV+
Näiteks nimetatakse BRC-ks Direct Injection seadet. See seade on nähtud ette spetsiaalselt selleks, et suunata gaasiline kütus otse sissepritse kaudu mootorisse. Mootori ehituslike omaduste tõttu juhitakse tühikäigul gaas väikeses otsas otse süüteküünlasse. Gaasi viimine mootorisse ei ole tühikäigul mõistlik.

Gaasiplokk erineb tööpõhimõttelt neljanda põlvkonna seadmest. Nüüd kontrollib see korraga nii bensiini kui gaasi sissepritset. Bensiinidüüside kaitsmiseks mitte ei peatu kütusevarustus, vaid see on piiratud. Selle tulemusel kasutatakse kütust suhtes 20% bensiini ja 80% gaasi.

PARTNERID
Me oleme partneriteks gaasiseadmete tootjatele:
Konsultatsiooni saamiseks
Uurige oma autole HBO paigaldamise maksumust.
AUTOMED
Meie ettevõte pakub Tallinnas sõidukite tehnilist ülevaatust, parandamist ja diagnostikat professionaalsel tasemel.
Enam kui 20 lepingut varuosade tarnijatega tagavad meie klientidele vajalike kvaliteetsete varuosade tarned.
5-aastase või pikema töökogemusega meistrid tagavad kvaliteetse teenuse.
Tänu klientidega suhtlemisel kasutatavale elektroonilisele süsteemile täidetakse sõidukite remonditööd kokkulepitud ajaks ja hinnaga.
Tooge auto meie juurde remonti ja leiame just Teile parima lahenduse
KONTAKT:
AUTOMED OÜ
Kauplus ja Töökoda:
Suur-Paala 1
Lasnamae
Tallinn 13619
+3725502227